Wednesday, May 12, 2010

haiz..~~!!T^T

so long no blogging le..T^T..
sry..haiz..~~
me cnnt on9 n blogging..
in my nt on9 time..
a lot of thing happen in my life..=(
very bo mood..hard 2 smile..hard 2 understand.
tat xiao min..==zhen de shi..
always say me die die..=3=..
bt sry..me always ma fan u..=(
me n my other 2 jiejie..dou very miss u o..
no u in school..nt reli fun..
haiz..~~><..T^T
donno wn say wat le..22222many le..=(
even no mood 2 say..
mood very bad nw..
T^T..nw only wn 2 cry..
me very fan..!!next week jiu wn exam le..
me haven do revision again...
donno wat result will gt..
xin qing very bad nw..!!very sienx..~~2everybody..!!!
juz gv me some time 2 change my self..
gv me time 2 think all de thing i wn..
gv me chance 2 think..!!
gv me place 2 do my thing..!!
gv me some love..=(..
pls..!!someone..!!
pls..!!!

No comments:

Post a Comment